Friday, March 1, 2013

berfikir

diary miszgarfien




berfikir....berfikir.....fikir.....aiyooo...sampai bebila pun takkan habis kan berfikir ni....lately ni, macam2 benda yang ein fikirkan...entah laaa...berfikir untuk masa depan...berfikir tentang benda yang dah lepas.....berfikir tentang perkara yang sedang ein lalui

salah satunya, tengah berfikir untuk sesuatu....tujuannya untuk masa akan datang...tapi bila di timbang-tara, macam takde faedah...macam tak nampak kelebihan kat situ

masih lagi berfikir...perlu atau tidak...kena berfikir dengan matang...kena ambik kira dari semua sudut...kebaikan dan keburukan

marilah kita memohon petunjuk dari Allah dalam membuat keputusan ini...moga2 ada petunjuk dari Dia...insyaallah






0 org kwn gapil on "berfikir"

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal