Thursday, March 14, 2013

niat hati ini

diary miszgarfien




ramainye kawan2 di sekeliling ein yang mengerjakan umrah...hati ni tetiba meronta2 untuk jejakkan kaki kesana...hati ni teringin sangat untuk kesana...terpanggil2 ke sana...Allahuakbar....

melihat gambar2 yang mereka upload, membaca cerita2 mereka....membuatkan hati ni semakin kuat untuk ke sana...sementara masih ada umur, di beri kesihatan yang baik...teringin untuk berdoa di depan kaabah...beribadat beramai2...

bila ye agaknya akan tiba giliran ein untuk ke sana...sebak lak rasanya...kalau la peraturan untuk ke mekah melakukan umrah tu tak ketat, mesti ein dah apply untuk ke sana

seandainya.......

nanti kalau dah kahwin, nak ajak pasangan ein ke sana....tak perlu bawa ein ke tempat lain...cukup la bawa ein ke tanah suci mekah tu...tu lebih bermakna bagi ein....

jangan tanya kenapa sekarang ni ein jadi macam ni...ein takde jawapan...hati ini....Allahuakbar....

Ya Allah....berilah aku kesempatan untuk ke sana...berlilah aku peluang untuk melakukan umrah di usia muda ini....

sayu...sebak...terpesona dengan kebesaran Allah...SubhanaAllah....indah sangat ciptaan Allah

semoga niat ein ni, di perkenankan oleh Allah....InsyaAllah





0 org kwn gapil on "niat hati ini"

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal