Monday, April 22, 2013

2400hrs

diary miszgarfien



nama je hari ni tak keje...tapi nye, pepagi lagi mata dh celik...cuba time hari keje...kompem mata tu susah nak terbukak kan...hampeh betul

seharian kesana sini...ada urusan yang belum selesai lg...takpe la...dah get ready utk urusan tu...

hari ni, kena masuk jam 12 malam...kalau ikut kan bahasa masa, ein keje hari selasa jam 0001hrs...haaa...ada paham tak...hehe

jiwa ein lebih kepada keje shif...entah bila la betul2 dapat keje shif...pegawai tak lepaskan...penyelia tak lepaskan...aiyoyoyo...keje shif relax..takde orang kacau...best tau

about si dia?? rahsia la...kekok dh nak citer pasal dia kat sini...takpe...takpe...nanti ein gantikan dengan citer 2 orang jejaka *jejaka ke* yang tak habis2 ajak kahwin...yang tak habis2 cari pasal dengan ein...eeee, geram la...pdhal ein dh bagitau yang ein hanya anggap diorang sebagai kawan je...





0 org kwn gapil on "2400hrs"

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal