Saturday, April 27, 2013

diary miszgarfien


berlintas langsung dari bilik gerakan...wehuuuu...try untuk tidak tido...tapi tak tahu la kalau kejap lagi tumbang kan...hahaha...almaklum la...perut dah kenyang and terlebih muatan....

sejak standby ni, memang makan je la...tapi bila dah habis shif or tak keje, tak tahu nak makan apa...semua benda yang di tengok, takde rasa nak makan...lalu sekali lintas je...pandang pun sebelah mata je...pastu mula la perut berkeroncong, berbunyi2...sampai pedih

actually....ada benda yang buat ein sedih...tapi malas nak layan kan perasaan tu...hurrmm...takpe la...






0 org kwn gapil on " "

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal