Wednesday, May 22, 2013

dugaan semalam

diary miszgarfien



ingatkan dugaan semalam berakhir bila tamat waktu opis.....hurrmm.....sampai ke malam ein di beri dugaan

petang semalam balik, singgah beli makanan sebab terlalu lapar...ye la, breakfast hanya makan biskut dgn hot choc....tengahari lak makan roti krim je....petang lak pegi gym....perut memang pedih sangat2 la

lepas solat isyak tu, ingat nak makan la....sekali........kecewanye....rasa nak berderai air mata....nasi tu dah basi...dah bebenang...dah lembik pun...sedih....kecewa....semua la ada....tapi, takpe la....ein maafkan peniaga tu...anggap je la bukan rezeki ein...

sudahnye, tido dengan perut yang pedih and lapar....tido dengan perasaan yang kecewa...

rasa ingin mengadu dengan si dia...tapi, ein kan ego...lagipun tak tahu camne nak cerita dengan dia...dalam masa yang sama, ada rajuk yang bertamu di hati....tapi, takde apa sangat pun...si dia pun dh minta maaf...ein kalau terasa hati pun, kejap je la...pastu ok dah...

kalau ein rasa, ein sangat2 perlukan si dia, ein hanya berdoa pada Allah....bisikkan dalam hati, mintak Allah gerakkan hati dia untuk hubungi ein....mintak pada Allah untuk hadirkan dia di saat ein perlukan dia....

Alhamdulillah....syukur....setiap kali itu la, si dia muncul...terima kasih Ya Allah kerana kabulkan doa dan permintaanku....syukur padaMu

adakah ini satu petunjuk DariMu Ya Allah?? Kau berikanlah aku petunjuk yang jelas dan nyata supaya aku tidak silap dan salah dalam membuat keputusan....Kau permudahkanlah segalanya bagi ku






0 org kwn gapil on "dugaan semalam"

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal