Friday, May 24, 2013

kerana hidup ini hanya sekali....

diary miszgarfien



dugaan...ujian....cabaran buat diri ni makin di perlihatkan....Allahuakbar.....satu persatu dugaan ein terima...insyaallah...sedapa upaya ein hadapi semuanya dengan hati yang tenang, dgn hati yang kuat...

seawal pagi lagi sudah di khabarkan dengan perkara yang membuatkan diri ni rasa down...tak bersemangat...luluh seketika...tak mengapa....bak kata penyelia, ein ni cekal...hati ein cekal...insyaallah, ein boleh hadapi

dan...lewat petang pula. lain dugaan nya.....redha

ein tak pernah minta kamu hadir....ein tak pernah suruh kamu pergi...malah berkali ein pesan, cukup kita hanya sekadar berkawan...awak kata, awak terima...tapi kenapa hari ni awak memberi kata dua pada saya...pilihan apa yang awk beri ni??

tak mengapa la....sedari awal lagi sy dah maklum kan....tapi kalau awak rasa, awak tak mampu berdiri di sisi sy sebagai seorang kawan, sy paham....sy hormatkan keputusan awak...walaupun ia terlalu kejam, tak mengapa...sy terima....ein berserah pada Allah

semalam.....

entah macam mana, si dia boleh tau apa yang ein buat....gggrrr....jenuh ein rahsiakan pada dia...iiisshhh....si dia stalk ein ke?? ke ada orang lain yang bagitahu dia....musykil la

semalam bgtau dia dengan tak TERsengaja minum ais...hahaha...ada ke istilah tu...nasib baik dia tak marah....then secara tetiba dia tanya ein ada main kucing tak?? teeeeettttttt....apekah???

kuatnya instinct si dia....macam tau2 je petang smlm masa sampai rumah, memang ein ada main kucing....before ni, memang dh janji dengan dia tak kan main kucing sampai ein betul2 rasa sihat...tapi, semalam tak leh la tengok momoi datang dekat kaki minta perhatian...apa lagi, terus gomol2 peluk cium bagai la kan

tak sangka lak si dia boleh tau....issshh....lepas ni memang tak boleh rahsia apa2 dari dia la jawabnye....kuatnye instinct dia dengan ein....Ya Allah, adakah ini salah satu petunjuk dariMu??

ein taknak buat keputusan yang salah...biarlah ia jelas dan nyata...bak kata seseorang, hidup ni hanya sekali je....kerana hidup ni hanya sekali la ein taknak buat salah dan silap...lebih2 lagi ada kaitan dengan masa depan diri sendiri



0 org kwn gapil on "kerana hidup ini hanya sekali...."

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal