Sunday, May 26, 2013

diary miszgarfien



mula dah perangai aku yang satu ni....start balik dah....entah lah....aku rasa dengan menjauhkn diri tu adalah lebih baik....bohong la kan kalau tak tercari2...ye la, selama ni ada je yang meneman.....

tapi....bila sampai tahap ni.....ini yang terbaik....biar hati tu terluka sekarang dari kemudian nanti menjadi lagi parah....

aku taknak la bagi harapan kosong kat sesapa....tapi kalau aku yang mengharap, walaupun aku tak tahu harapan dan penantian itu berbaloi atau tidak, tak mengapa lah....

buat awak berdua....pasti ada yang lebih baik dari diri ni....

maaf.....
aku tak bisa





0 org kwn gapil on " "

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal