Thursday, May 2, 2013

ponteng.standby.demam

diary miszgarfien



tak memasal hari ni ponteng standby...apa kan daya...2 hari tumbang tak bangun...balik dari standby malam, terus flat a.k.a demam teruk

malam tu memang dah dapat rasa simptom2 nak demam....petang tu kena hujan sikit je pun...kuyup pun tidak...tapi nak buat camne dah memang antibodi jenis tak kuat kan...sejak petang lagi dah bersin2 and sakit tekak

malam tu pulak, silap besar tak bawa sweater...sejuk lain macam pulak...hidung dah soksek2...dengan susah bernafas nye....memang tak tido malam tu

tu yang sampai rumah terus pengsan...badan terus panas...kepala terus rasa berat...mesej kat si dia bgtau demam panas...dah terbuat dia agak risau

bagitau nak pi standby, terus dia tak bagi...siap kena paksa pi klinik...tapi tak pegi pun sebab kat rumah memang dh standby ubat...

ni kurang sikit dah....dah boleh bangun and bertenaga sikit la...tadi pun dah mandi siram dari kaki ke kepala untuk turunkan suhu...alhamdulillah...getting better

but.....im still worried...slalu demam memang ambk masa seminggu untuk betul2 sihat...kalau cepat sangat okey, memang akan repeat la demam ni kan....takpe...anggap ni dugaan, ujian dan kafarrah atas dosa2 ein....



0 org kwn gapil on "ponteng.standby.demam"

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal