Monday, June 3, 2013

geram.marah.bengang.sedih

diary miszgarfien





aaaiiihhh...menahan sabar je laaa....ada je orang yang nak cari pasal...sesuka hati la pulak kan nak tuduh aku ego tak sudah....sebab tak terima orang tu je, di kata kan ego...geram nye....

dah bukan sekali dua...berkali2.....ooiittt, tahap sabar aku ni nasib baik la masih ada lg...nasib la aku masih tau nak hormatkan orang yang lebih tua....geraaammm nyeeeee

dah la tak pernah kenal secara realiti.....siyes laaa, ein memang paling pantang tang ni....tak kenal diri aku keseluruhannya, tapi cakap macam kenal aku dari kecik la pulak

benda kecik tapi nak besar kan.....kalau dh umur tu tahap dewasa, jadi la dewasa...berfikir cara dewasa....memang aku geram plus marah yang teramat sangat sekarang ni...

aaaiiiiihhhhh....enough!!! tak larat laaa nak hadap benda ni....sy harap kamu pegang kata2 kamu untuk tidak cari saya, untuk tidak mesej sy lagi!! cukup2 la sakit kan hati saya

no wonder la hati ni tak terbuka nak terima mereka berdua.....

dua2 sama je!! susah sangat ke nak paham aku belum sedia...ingat benda2 camni boleh paksa sesuka hati ke?? end up, dapat title EGO sebab tolak lamaran mereka.....ada saya cari kalian?? takde kan!! sape yang cari sape?? sila la tunaikan kata2 kalian untuk tidak cari saya lagi!! kota kan kata2 tu!! kalian ingat aku ni ape?? sesuka hati cakap rindu sayang, pastu nak sembur2 bila aku x terima....

memang hati aku panas sangat...panas mendidih....sedih jangan kata...seringkali aku terfikir....apa salah aku pada kalian?? apa dosa aku pada kalian?? sedih di hati ni tak mampu untuk di gambarkan....di sebalim senyuman yang terukir, hati ni menangis kesakitan, kepedihan....semua orang begitu senang menghukum aku...walau aku diam, tak bererti aku mengiyakan....

bergenang airmata.....belajar la aku untuk menjadi hamba yang kuat, tabah, dan sabar dalam hadapi dugaan di dunia ini....

im not a big girl.....still crying.....haaaiihhh laaa.....be strong ok!!







0 org kwn gapil on "geram.marah.bengang.sedih"

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal