Wednesday, July 17, 2013

berbelah-bagi

diary miszgarfien




sebenarnya.....hati ni dah terbelah dua...sebab tu wujudnya entry tetapkan hati ni...dalam entry tu pun ada menyatakan perasaan ein yang sedikit pudar.....

bila rakan2 di opis dapat tau ein berkawan dengan dia, semua doakan kami....semua nak tengok kami kekal....masalahnya, ein sendiri tak tahu apa status ein pada dia....ada yang minta ein untuk mula kan dulu...tapi.......itu sangat la bukan ein

lately ni ein rapat dengan seseorang.....rakan 1 pejabat juga....ein tak tahu camne nak respon pada dia....beria dia untuk membuka pintu hati ein ni....entah la....

ada yang pesan, lenih baik kita terima orang yang sayangkan kita...betul....tapi...macam mana kalau si dia pun sayangkan ein dalam diam???

si dis masih lagi mengambil berat tentang diri ein...tak pernah miss mesej ein untuk bersahur...ein punya prinsip...kalau boleh taknak pasangan yang depan mata...maksud ein sepejabat la...walaupun si dia sepejabat, tapi kami berlainan waktu keje dan berlainan bangunan...ein tak reti kalau pasangan sentiasa depan mata....rimas pun ada juga...nak buat keje pun tak selesa...sentiasa di perhatikan...huurrmmm

huurrmm.....buntu...kusut memikirkan....siapa yang akan ein pilih...siapa yang akan ein tolak

kalau di saat ni...hati ein masih pada si dia....walau sedikit dari hati ni dah teralih arah






1 org kwn gapil on "berbelah-bagi"

Cik Siti Hajar on Thursday, July 18, 2013 11:23:00 AM said...

pilih yang lebih mngambil berat.. memang kita ni sepesis yg malu memulakan langkah.. tapi at 1 stage.. we need to do it.. tapi jgn terlalu berterus terang.. buat kiasan.. :)

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal