Sunday, August 25, 2013

diary miszgarfien



ape pun yang kamu lakukan di belakang ein....ape pun yang kamu rahsiakan dari ein.....ape pun yang kamu tipu ein....ein dah maafkan kamu pakcik....

cuma ein malas je nak timbulkan isu tu...sebab ein tau, tetap gak ein yang akn menanggung nye nanti kan....biarlah kita macam ni je....ein akn cuba elak kan dari terasa hati atau rasa cemburu tu....yeee, ein tau ein tak berhak pun ada perasaan macam tu kan

macam mana ein mencuba menjaga hati kamu...ein pinta kamu pun cuba la menjaga hati ein ni...ape yang kamu lakukan, tempiasnya tetap kena pada ein....kita ni satu opis....orang lain takkan pandang serong pada kamu....ein yang kena nanti

semua yang terjadi pada kamu, ada sahaja yang melapurkan pada ein...motif sangat perbuatan seseorang tu....saje nak malukan ein di opis ke ape?? to make me jelles?? u win girl!! congrats!!

but........sokay.....ein lebih tenang sekarang ni untuk berdepan dengan pakcik....sikit2 hati mendidih tu biasa la.....but, im ok.....hahaha....

let's Allah decide what the best for us ok......

stay strong....keep positive....happy and smile always....





0 org kwn gapil on " "

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal