Monday, August 5, 2013

diary miszgarfien



kenapa......kenapa......kenapa........

kalau la dapat di undurkan segala nya.......kalau la aku............

kenapa aku sering di duga dengan soal hati......di saat hati aku memilih dia....di saat aku ingin membina bahagia itu.......

aku tewas....aku kalah.....aku kejam....aku hipokrit

di mana prinsip yang selama ini aku pertahankan?????

sejujurnya......aku tak bisa...hidup tanpa ada kamu......huurrmmm.......sejujurnya, aku semakin sayangkan dia dan semakin sukar untuk menërima kehilangan dia....tapi aku tau...keadaan tak kan berpihak pada aku....bukan aku xnak fight...tapi aku tak mampu....aku tak terdaya untuk pertahankan ape yang sedang aku miliki

kenapa aku sering kali di uji dengan ini....aku tau...keadaan ni sukar buat kami...buat dia...buat aku....apa yang mampu aku buat, terus bertahan walaupun ia 1 kepayahan

awak......seandainya awak membaca ini...sy nak awk tau......

sy akan tetap ada dengan awk selagi awk inginkan sy berada di sisi awk.....sy takde sebab atau alasan yang tertentu kenapa awak yang sy pilih....sy dah semakin sayangkan awak....kita sama2 tau keadaan nya agak sukar...tapi sy akan cuba juga utk jadi kuat....sy hanya mampu berdoa dan berserah....semoga ada penyelesaian yang terbaik buat kita....

Ya Allah...berikan lah jalan yang terbaik buat kami....permudahkan segalanya bagi kami....kami redha dengan takdir yang Engkau tetapkan bagi kami....berikan kami petunjuk-Mu.....senadainya ia baik bagi kami, permudahkan la....seandainya ia mendatangkan keburukan buat kami, jauhkan la kami dari semua ini

awak.......jujur sy katakan....awak sangat istimewa....seolah2 awk melengkapkan sy....awk buat sy buang rasa ego sy...awk buat sy tersenyum di kala sy sedang marah...awk buat sy ketawa di kala sy sedih...awk buat sy kembali merasai erti kebahagiaan itu...perasaan yang dah lama sy buang dari hati sy....awk bangkitkan sy di kala sy jatuh terduduk...

berikan aku kekuatan untuk terus bertahan.....

i'll not fight for us...but i'll be hold u forever.....






0 org kwn gapil on " "

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal