Monday, September 16, 2013

diary miszgarfien



minggu ni......bakal menjadi minggu yang tak best....bakal menjadi minggu yang terasa amat2 la lama.....huuurrmm....

seminggu pakcik kena outstation...esk sesubuh lagi pakcik dah kena gerak....alaa....baru planning nak jumpa dia dulu....selasa depan baru dia balik....lama tuuu.....

x best....x best......huwaaaa

jawab nye menghitung hari la sampai dia balik.....












kadang kala.....aku berharap.....agar dia menjadi yang halal buat diri aku....tapi....entah laa....aku tak berani bersuara....aku memilih jalan ni...walaupun kadang kala, hati aku sangat2 terluka dan sedih....kenapa la aku terlalu tegar untuk bertahan di sisi dia???

bersabar....berserah....bertawakal....aku dah tak tahu usaha macam mana lagi yang harus aku buat....tak mengapa la....aku takkan paksa dia...

seminggu ketiadaan dia......aku bakal menjadi orang yang dia lupakan....entah laa...tengok je la nanti sama ada pakcik ingat aku atau tak

beza kan bila kita berada dalam hati seseorang tu ataupun tak...boleh nampak perbezaan nya...






kuat la wahai hati...........






0 org kwn gapil on " "

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal