Thursday, September 5, 2013

diary miszgarfien


setiap hari......ada sahaja yang akan bertanya

"bila nak langsung"

"bila nak mengikat"

"agak2 nya tahun ni ke tahun depan"

"takyah la lama2"



hurrmm......reaksi camne la yang harus aku beri....senyuman kelat je la yang mampu terukir...dalam hati, dah rasa macam kena hiris2 dengan hujung keris jee....

see him happy when with me...thats enough for me....selagi pakcik depan mata ein, selagi tu la ein sedaya upaya untuk menjaga dia...

sekarang ni.....ape jua berkaitan pakcik, mesti ada je yang sampaikan pada ein...tak kisah la benda tu baik atau buruk

pada rakan2 yang tahu akan kebenaranya, yang tahu hakikat sebenarnya....jangan la marah pakcik....tak adil salahkan dia sorang dalam hal ni.....tak perlu kesiankan atau simpati pada ein...ein cuma mohon, doakan lah yang terbaik untuk ein dan pakcik.....tak sanggup kot rasanya nak dengar ada yang marah dengan dia.....

pernah tak rasa terpaksa pendam and tahan sesuatu tu dari meluahkannya....terpaksa simpan and terbuku sahaja di hati....nak di luahkan, tak boleh....masih teringat lagi ape yang pakcik minta ein buat....sejak tu, ein tak pernah lagi sebut...melainkan pakcik yang bertanya...selalu nya ein akan angguk sahaja

tak mengapalah.....ein masih mampu bertahan walaupun dah semakin ketara perubahan dia....mesej, wassap semua dah tak di balas....bertuahnya kalau pakcik reply....tenung je la wassap tu dengan harapan dia akan reply...selalunya, berakhir dengan rasa kecewa.....tak mengapa laaa....

dah la ein....jangan fikir sangat....sebak dah rasanya ni


be strong ein!!





0 org kwn gapil on " "

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal