Monday, November 25, 2013

diary miszgarfien




tinggal lagi beberapa hari je untuk aku pergi meninggalkan tanah klang dan kuala lumpur tu.....kali ini aku pergi lebih lama lagi

lagi lama dari dulu....kalau sebelum ni perlis 2 minggu...kedah sebulan....kali ni jangkaannya 2 bulan.....kalau rajin, aku balik la sesekali....tengok pada budget aku laa

merantau lagi ke segenap pelusuk negeri bersama mr.N kesayangan....harap2 dia gagah sentiasa...kih3

kalau sebelum ni bertemankan pakcik....kali ni bertemankan si dia pulak....haaaaa.....jangan fikir lain.....rasanya dalam hati ni macam dah taknak tunggu dia....bukan taknak tapi....tak pasti.....semakin hilang rasa itu

hhhmmm......aku masih lagi memikirkan lamaran dari 2 orang....tak tahu laaa.....belum punya perasaan pada mereka...tapi mereka begitu setia menunggu....

marilah kita memohon petunjuk pada Dia...moga2 ada jawapan yang terbaik





1 org kwn gapil on " "

likeshine on Sunday, February 09, 2014 12:59:00 PM said...

you leave kuala lumpur n klang.... are u klang valley citizen... wow... such a good place... there havea lot of shopping mall ...is it right?....

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal