Friday, April 11, 2014

diary miszgarfien





bila adanya lagu dalam diary comot ni....maknyanye lagu tu cukup dekat dengan diri ein....lagu tu ada kaitan dengan diri ein....lagu "masih menyintai" ni dah cukup menggambarkan nape ein susah nak terima orang lain.....still belum boleh nak move on...walaupun ein dah terima dengan redha ape yang berlaku....semuanya dah berlalu....

joomm layan lirik lagu "masih menyintainya dari papinka"


jika teringat tentang dirimu
berlinang air mataku
ku rindu saat-saat bersamamu
kasih sayangmu padaku

kini kau bukan milikku
dan berakhir sudah cintaku
biarkan saja hatiku bicara
ku masih sayang padamu

aku selalu mendoakanmu
agar kau bahagia
bersama dirinya selamanya

mengapa mudahnya hatimu mendua
ku lapangkan dada walau aku terluka
semoga bahagia bersama dirinya
karena kau telah memilih dia

betapa sakitnya apa yang ku rasa
Tuhan kuatkanlah hatiku yang terluka
semoga ku bisa tuk melupakannya
karena ku masih menyintainya





tiap kali lagu ni ke udara di radio2.....memang layan perasaan laaa....takdelah sampai tahap sedih menangis ke ape.....tapi memang hati ni rasa tersentuhlah dengan lirik lagu nya

entah bila la kan agaknya ein betul2 akan move on.......ein sendiri pun takde jawapan.....bila saatnya ein bersedia menerima kehadiran seorang lelaki dalam hidup ein ni....maknanya ein betul2 dah move on....bila tu.....wallahualam....doa2 kan la untuk ein yeee





3 org kwn gapil on " "

Cik Siti Hajar on Monday, April 14, 2014 3:18:00 PM said...

sama!!!

meleleh air mata tiap kali dgr lagu ni...

Cik Siti Hajar on Monday, April 14, 2014 3:18:00 PM said...

sama!!!

meleleh air mata tiap kali dgr lagu ni...

miszgarfien on Monday, April 14, 2014 9:43:00 PM said...

cik siti hajar....

sekarang ni.....lagu2 yang top semua berkait rapat dengan hati kita...iiisshhh

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal