Tuesday, April 1, 2014

diary miszgarfien



bila dh lama tak kena gastrik...pastu tetiba kena....2bj ubat pun tak jalan.....ni dah kurang sikit...seharian duk laa mengunyah je...



eerrmmmmm......


maaf..........aku lebih selesa begini...selesa dengan kehidupan aku sekarang ni...bukan bermaksud menolak sunnah nabi untuk berkahwin......tapi......aku selesa begini......tidak terikat dengan sesiapa....aku bebas untuk kemana....aku senang dengan kehidupan sekarang ni

kalau dulu.....mungkin aku tak kisah sangat pasal siapa lelaki tu.....ada kerja, ada pegangan agama dah ok

itu duluuu.....dulu punya cerita laaa

sekarang.......banyak benda yang aku fikir.....banyak penjuru yang aku kena kira.....maaf......aku sayang kerjaya aku.....aku sayang tempat aku bekerja sekarang.....aku sayang keluarga aku....aku sayang rumah dan bilik aku......

pendek kata......aku taknak berhijrah ke tempat lain.......aku nak dekat dengan family.....

tempat isteri di sisi suami......syurga isteri pada redha suami......bab ni, tak perlu nak berhujah.....

aku tak kisah kalau orang tu berasal dari selatan or utara.....yang penting....dia bekerja di lembah klang or kuala lumpur......iisshhh.....daku takmo berpisah dengan family....daku nak jaga mak abah......

di sebabkan hal2 tu semua.....makanya, lebih baik aku begini....sebab aku lagi senang di kelilingi oleh family.....biar la aku begini.....kata lah kalau nak kata aku ni cetek pemikiran....katak bawah tempurung ke.....sokaayy......


daku nak stay dengan family.......


daahh laaa......malas laaa.....yang penting, kita hargai kehidupan ni selagi bernyawa







eeeehhhhh.....kat opis ada pegawai baru laaa.....usha2 jap.....ekekeke



0 org kwn gapil on " "

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal