Sunday, April 20, 2014

diary miszgarfien





haaaiihhh laaaa.......motif sangat sekarang ni......setiap hari pasti ada yang menyebut hal daku akan berkahwin.....ayoyoyo....takde angin takde ribut takde taufan.....mana datangnya berita yang tak sahih langsung ni.....

datang kat ein pastu senyum2....pastu cakap kias2.....haritu ada sorang dah kena dengan ein.....tuan empunya badan tak tahu ape2....orang lain lak yang lebih2.....benda yang berkaitan dengan diri ein....kalau nak tau ape2 kena la tanya.....

semua la duk kata ein nak kahwin hujung tahun....ooiii......daku nak kahwin dengan sapo lak hujung tahun ni.....motif sangat masing2 kan.....sampai masanya nanti...sampai la jemputan walimaturus tuuu....takmo laa sebar benda tak pasti.....

lama2 dalam diary comot ni penuh dengan hal kahwin jee.....bukan la nak marah....cuma hal tu dah jadi isu sensitif bagi ein.....kalau senyum pun dah macam kerang busuk tersengih.....huduh benor.....kita kena la wat lek wat peace gituuuu....




0 org kwn gapil on " "

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal