Tuesday, April 8, 2014

diary miszgarfien




lately ni.......stress di tahap yang paling maksimum.....tak suka la stress2 camni.....

1stly......pasal claim......rasa nak mengamuk pun ada......dh berminggu2 kena hold sebab dato tak sign lagi.....leceh la camni....dh la tengah nak guna duit....nak bayar hutang lagi.....tolong laa paham.....susah sangat ke nak sign benda tuuuu....ggrrrrrrr....stress ok!!!!!

2ndly......pasal kahwin....ni lagi la stress tahap ape pun dah tak tau.....kena soal dari semua sudut.....semua orang duk bertanya....stress laaa......boleh tak jangan tanya benda yang takde jawapan.....nak ke nanti orang lain tanya "bila nak mati"??? nak ke cenggitu??? mesti taknak kan.....so.....takyah dah tanya2......stress sangat2!!!

3rdly......pasal gemuk......tak cukup dengan 2 stress tu.....yang ni pun bagi rasa stress gak......admit that im getting chubby again.....tiap kali niat nak diet....mula la gastrik la sakit perut la ape la.....nak dapatkan berat 53kg balik bukan senang.....ni semua sebab stress2 kat atas tuu......


dah laa.....STRESS SANGAT2!!!!!








0 org kwn gapil on " "

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal