Friday, June 6, 2014

diary miszgarfien




sesungguhnya tahap stress daku berada di tahap yang agak tinggi....mujur juga tahap kesabaran ein pun tinggi....so balance la kan.....nak update pasal trip ke terengganu pun tak jadi

lately ni......almost everyday...they asked me bout the same question, the same thing....,STRESS!!!!!

please la stopkan semua tu.....tolong la faham perasaan ein....tolong la jaga hati ein ni.....soalan2 korang tu sangat membunuh ein....

yang dah kahwin tu.....buat cara dah kahwin.....tolong jangan ganggu ein....jaga la wife masing2 baik2....esok lusa kalau ada ape2 masalah, ein juga yang kena tanggung nanti.....

nak senyum pun tak mampu dah rasanya.....dah tak tahu lagi camne nak tepis soalan2 korang tu.....lain orang, lain rezeki dan nasibnya....nak luah pun dah tak tahu nak luahkan camne lagi.....

seriously....ein memang rasa terseksa sangat2.....stress sangat2....

usaha camne lagi yang ein kena buat....setiap orang yang korang kenalkan...semuanya ein terima....seandainya orang tu bukan jodoh ein, takkan nak di paksa juga

memang la ein dah nekad untuk berkahwin paling lewat pun bila umur 30.....semua tu takkan jadi kalau calonnya takde.....


kkak ipar ku......tolong la adik kesayangan kamu nii.....stress tahap ape pun tak tahu....semakin bertalu2 orang bertanya....tak larat dah rasanya







2 org kwn gapil on " "

Cik Engr Aishah Zakaria on Tuesday, June 10, 2014 2:02:00 PM said...

hah..sama la ngan aku...da letih nak menjawab da...bukan bidang kuasa kita nak tentu kawen bila...bila tak jadi salahkan kita balik sebab tak jadi macam ape yg diorang nak tu..haihhh....sabar je laaa

miszgarfien on Wednesday, June 11, 2014 12:12:00 AM said...

ntah la chah....aku ni di tanya bertalu2...depan belakang kanan kiri atas bawah...semuamla bertanya....aku stress la chah....ni lg la skrg ni.....ape jadahnya ramai laki org kacau aku....stress!!!

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal