Friday, June 20, 2014

diary miszgarfien 2 org kwn gapil



no wonder la Allah gerakan hati aku untuk jadi stalker......rupa2 nya Allah nak aku tahu sesuatu.....Alhamdulillah....terima kasih Allah




bagus.....bagus.....bagus sangat!!!

hooiii sekalian mangkuk.......seronok kan kacau hidup aku.....bestkan menyibuk hal aku....kesian kat sekalian mangkuk2 ni......hidup korang bosan eh kalau tak menyibuk hal orang lain?? 

hooiii mangkuk2.....korang ape hal hah?? ape masalah korang hah mangkuk2?? jaga hidup masing2 dah la.....macam la diri korang tu bagus sangat!!!

suka hati aku la nak tulis ape pun dalam blog aku......suka hati gigi aku la nak macam mana pun....takde kaitan langsung pun dengan hidup korang......memang aku sengaja taknak sensored kan nama2 mangkuk sekalian alam tu......

hidup tuuu tak payah nak mendengki dengan orang lain.......jangan kacau hidup aku boleh tak!!

hooiii psycho!!! ko memang mencabar aku kan......takpe2....ko ingat aku diam selama nk aku tak berani nak buat ape2 dengan ko......takpe2.....jangan menyesal if ada benda jadi kat ko.....

semoga mangkuk2 sekalian tu bergembira la hendaknya......

tak mengapa.......sabar....sabar.....balasan Allah sedia menanti....




* Allahuakbar......aku dah rasa nak meletop sangat.....astaghfirullah......Allah......kuatkan semangat aku...tabahkan diri aku untuk berdepan dengan orang2 seperti mereka....aku mohon kekuatan darimu Ya Allah





Sunday, June 15, 2014

diary miszgarfien 0 org kwn gapil





buat sekian kalinya aku pinta aku mohon......jangan pernah mengusik hati ini.....buat sekian kalinya, berapa kali harus aku kata kan.....sedangkan kamu tau akan hakikat dan kenyataan yang satu itu

tak perlu untuk rasa bersalah.....ini dah bukan masanya untuk kamu merasa sedih, susah hati atau rasa bersalah....semuanya dah berlalu.....doakan yang baik2 buat diri ini

jangan pernah mengungkit kisah silam kita.....kehidupan sekarang dan masa depan itu yang lebih penting

buat kamu......
jangan pernah tanya akan perasaan ini....sedangkan kamu tahu jawapan nya....kamu sentiasa segar di ingatan dan hati ini....tapi kita harus sedar akan hakikatnya...berpijaklah di bumi yang nyata ini.....

semua orang tahu yang diri dan hati ini sangat tak kuat bila ia berkenaan kamu.....sehinggakan prinsip hidup yang di pegang selama ini pun dengan mudahnya menjadi goyah.....awak sedar tak semua itu??

and please.....ingatlah akan status kamu sekarang ni.....jangan musnahkan semua itu....hargai kehidupan yang sekarang ni...semua ini takdir yang telah di tentukan....

masih segar lagi satu mesej yang pernah kamu berikan dulu

"bercinta tak semestinya kena kahwin.......berkawan tak semestinya tak boleh berkahwin"

kita bawa haluan masing2....tapi kamu akan tetap menjadi seorang yang istimewa dalam hidup saya sampai bila....saya akan tetap ada jika kamu perlukan ape2.....semoga persahabatan ini akan berkekalan




*sampai bila2 pun perasaan sy pada kamu takkan pernah hilang...






Friday, June 6, 2014

diary miszgarfien 2 org kwn gapil




sesungguhnya tahap stress daku berada di tahap yang agak tinggi....mujur juga tahap kesabaran ein pun tinggi....so balance la kan.....nak update pasal trip ke terengganu pun tak jadi

lately ni......almost everyday...they asked me bout the same question, the same thing....,STRESS!!!!!

please la stopkan semua tu.....tolong la faham perasaan ein....tolong la jaga hati ein ni.....soalan2 korang tu sangat membunuh ein....

yang dah kahwin tu.....buat cara dah kahwin.....tolong jangan ganggu ein....jaga la wife masing2 baik2....esok lusa kalau ada ape2 masalah, ein juga yang kena tanggung nanti.....

nak senyum pun tak mampu dah rasanya.....dah tak tahu lagi camne nak tepis soalan2 korang tu.....lain orang, lain rezeki dan nasibnya....nak luah pun dah tak tahu nak luahkan camne lagi.....

seriously....ein memang rasa terseksa sangat2.....stress sangat2....

usaha camne lagi yang ein kena buat....setiap orang yang korang kenalkan...semuanya ein terima....seandainya orang tu bukan jodoh ein, takkan nak di paksa juga

memang la ein dah nekad untuk berkahwin paling lewat pun bila umur 30.....semua tu takkan jadi kalau calonnya takde.....


kkak ipar ku......tolong la adik kesayangan kamu nii.....stress tahap ape pun tak tahu....semakin bertalu2 orang bertanya....tak larat dah rasanya







 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal