Friday, February 20, 2015

diary miszgarfien





"camne perasaan ko??"

aku????

jawapannya, aku xde perasaan......huhu.....boleh tak camtu.....nak kata lambat lagi, macam dh dekat.....nak kata dah dekat, memang pun.....kahkahkah....

tapi siyesly memang aku takde ape2 perasaan sekarang ni.....kejam sangat statment ni kan....ekekeke.....dah tu nak buat camne.....dh memang tu yang aku rasa....

maybe situasi aku tak sama dengan orang lain kot.....tu yang pelik semacam....xtau la nanti kalau dah tinggal sejam dua baru datang 1001 perasaan tu ke kaannn.....




0 org kwn gapil on " "

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal