Tuesday, April 7, 2015

diary miszgarfien





huuuaaarrgghhhhhh......mengantuk cam ape je ni....umpama kat mata ni ada gam uhu + gam gajah + gam kanji + segala jenis mak nenek gam laaa.....

too much worries rite now...too much problems need to be handle...too much things need to be settle...serius serabut kepala otak ni sekarang...walaupun dalam hati duk cakap taknak fikir, tak payah fikir....tapi nak tak nak tetap gak fikir.

mana nak buat itu, mana nak buat ini...iiisshhh...semua benda buat separuh jalan je...semua terbengkalai...ntah laa...kusut

maybe sebab ein ni jenis agak perfectionist kot....xde la terlalu perfect...tapi agak teliti la juga...dan juga agak cerewet bila buat sesuatu tu....kalau tak kena dengan citarasa, memang kena reject terus...ceehhh dah macam ape je bunyi nya main reject2 ni kan...

bila dah stress macam ni....makin kuat makan la jawabnya...then meroyan sebab makin chubby...good job ein!!!





0 org kwn gapil on " "

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal