Wednesday, June 10, 2015

diary miszgarfien




asal masuk diary comot ni je mesti rasa nak mengeluh....mana tak nya, sbb ein bukan jenis yang suka share masalah dengan sesapa....lebih senang meluah segala rasa di sini....

walaupun kadang2 ayat yang ein guna ni dah bertapis habis, dh berlapis sebaik mungkin....still ada yang paham maksud tersirat ayat2 ein tu.....

thanks mr.N sbb sudi jadi pendengar masalah ein....tq juga ats nasihat yang di beri...ein hargainya....

mr.N, janji tau walau ape pun keadaan kita, sitiasi kita....kita tetap bersahabat sehingga ke akhirnya...tak ada orang yang paham ein macam mana kamu paham diri ein....ein tau, walaupun ein xkan dapat pengganti sebaik kamu, tapi ein hargai pasangan ein tu....

.......................................

sungguh aku penat dengan situasi sekarang ni......jenuh di beritahu tapi macam tu juga....cara ape lagi untuk paham kan dia akan apa yg aku rasa.....penat....

dah laaaa xnak citer ape2 lagi.....pendam je laaa

.........................................


aku rindu mr.N....aku xtau camne nak hilangkan rasa ni...aku tau, perasaan ni tak adil bg seseorg tu tapi ini yg aku rasa....terlalu sukar untuk aku lupakan dia....terlalu sukar untuk aku padam memori tu.....

seandainya aku masih bersendirian, aku lebih rela menunggu mr.N sampai bila2 walaupun aku tau akan hakikat yang satu itu....aku tau semua tu tak mungkin akn terjadi....tapi aku kalah dengan perasaan aku sendiri.....seandainya masa dapat di putar kembali.........

.........................................

mampu ke aku harungi semua ni????
mampu ke aku lalui semua ni????
mampu ke aku hadapi semua ni?????


aku tak tahu......





ein rindu naz....jujur!!!




0 org kwn gapil on " "

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal