Friday, November 13, 2015

diary miszgarfien




alhamdulillah....syukur ke hadrat ilahi untuk semua kepayahan, kepahitan, kemanisan dan sebagainya yang telah ein tempuhi selama ini....syukur juga semuanya dah selesai...and now, im a mrs.azhar.....hihihi....

selalu ein sematkan dalam hati, moga segala kesakitan yang ein lalui sebelum ini, akan terbalas dengan sesuatu yg terindah dalam hidup ein....awal2 perkahwinan ni, memang ramai la kata ini saat yg indah dan manis....tunggu je la nanti dugaan, cabaran, onak duri dalam kehidupan berumahtangga...insyaallah, ein akan cuba untuk kuat untuk tempuh semua tu demi keluarga yang telah ein bina ini....

since berkawan dengan en.suami lagi ein bgtau dia, tak perlu nak bercinta bagai...semua tu hanya buang masa...biar kita bercinta lepas nikah...kerana, itulah keindahan yang tiada ternilai...bak kata mak ein, dah macam belangkas kami ni....tak boleh berpisah or berjauhan....hahahaha....mak ni pun, bagi la chance kat kami....lepas ni dah kena pjj....dah tak boleh nak jadi belangkas....hahahaha

betul kata orang....jika kita buat sesuatu tu dengan niat yang betul, seikhlas hati...hasilnya akan terpancar di wajah kita....k laaa, suami dah balik keje...nak layan suami dl...daaaa



0 org kwn gapil on " "

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal