Wednesday, February 17, 2016

diary miszgarfien 0 org kwn gapil






dalam hati ada perasaan marah







tapi.....pendam je laaa









pendam dan terus pendam












pendam sampai perasaan tu hilang dengan sendirinya










jangan tanya kenapa aku rasa marah















Friday, February 12, 2016

diary miszgarfien 0 org kwn gapil




lately ni ein rasa stress sangat2.....tapi ein cuba kawal stress tu....taknak ada apa2 kesan effect....sejujurnya, memang ein stress.....stress dengan org sekeliling, stress dengan persekitaran....stress!!!!!

rasa nak duduk memerap dalam rumah je....gulem2 and rehat2....tapi ye laaa....takkan pulak nak bazirkan cuti....kalau suami gaji besar, boleh juga ambik cuti tanpa gaji....ein langsung takde mood nak datang opis....

stressni buatkan ein rasa langsung taknak bercakap dengan sape2....badmood setiap masa....rasa nak marah je....rasa macam semua benda tak kena....

huurrmmm.....ok laaa.....





 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal